Avskrivning

2010-06-16 / 10:02:48
känner att jag behöver skriva av mig lite..

du säger hela tiden att jag ska låta dig va, men sluta skriv till mig hela tiden då! sluta va så jävla elak mot mig för det är fan du som kommer bli straffad i slutänden ändå! du har skrivit till mig på facebook, på msn, överallt som går att logga. jag har allt bevis som behövs, så om du åker dit, vilket jag faktiskt tror, så kommer du åka dit så det ryker om det!
dock e du ju så jävla dum att du inte fattar att du kan åka dit för det, för du fortsätter ju fan hela tiden.  du har fan mordhotat mig, o du e så jävla dum att du inte fattar att jag kan anmäla dig för det.


aja, dagen blir åka till jkpg o anmäla den där idioten!


hare gott folk, puss.
Kommentarer!
Postat av: ebba

men wtf, vem gör sånt, ANMÄL! :p



bloppis i bloggen, bla 2scapa lamicellschabrak och prestige benskydd :)

Kommenterat - 2010-08-23 / 15:24:05  | URL - http://brejjk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: