today I scared my honey

2008-11-05 / 23:10:44
smög mej in på bakgården till min älsklings hus idag. o knackade på fönstret till hans rum. gissa om han blev förvånad elr. men jag kunde inte låta bli. jag hade inget o göra, plus att jag hade inte träffat han sen måndags eftermiddag för han va sjuuuuk.
så jag tog bussen till huskvarna o sen en till buss upp till berget. sen så var jag hos han i 4 timmar innan jag åkte hem, det var mkt trevlig :) att va hos han då, inte att åka hem xD
imån kmr han till skolan, så då får jag träffa han, :D massa braa juu. plus att jag behöver massa hjälp på lektionen av han med ;) (A)

men nu ska jag nog ta o titta på en film elr ngt.
hare gött, CIAO !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: