Hemma

2012-02-07 / 20:01:25
Då va jag hemma igen, har typ inte vart hemma på över en vecka ;s sovit hos emelie o mamma osv. men ganska skönt att va hemma ändå. omin lilla bil startar äntligen! :D hon har typ inte startat sen jag körde i diket för två veckor sen för det vart så himla kallt. men pappa kom så vi startade henne med startkablar o startgas så nu står hon i garaget på laddning :) det är en av anledningarna till jag inte sovit hemma, har inte orkat åka buss :p
men nu ska jag kolla lite film o käka jordnötsringar, hörs imån!
Kommentarer!
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin blogg du har. :) Kicka in på min blogg som handlar om massa kul och kommentera så skulle jag bli super glad.! :D



Kram Jessica

Kommenterat - 2012-02-07 / 21:25:17  | URL - http://braveheart.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: