Hobbyridning

2012-02-10 / 18:58:13
Igår vart det hobbyridning på hög nivå, vinterridstövlar, mjukisbyxor, sidenhjälm och långa stigbyglar. aaaaaasnajs. sjukt bra gick det med, iaf i början, sen så när emelie o buffan började galoppera tyckte Bina att hon skulle göra det med ;p sen så e hon lite knepig när man ska gå hem om buffan går samtidigt. svänger med rumpan, taktar osv. men inte när man är själv eller går iväg typ 2 min före ;p knashäst :) odag gick det också bra, var jäääätte lugn och skitfin i början, så jag tog lite trav, (skrittar annars bara för hon stressar upp sig själv nåt så in i annars, så det är skritt hon behöver) men då blev hon sig lik igen, dvs pigg ;) dock bara pigg och inte stressad. sen så blev hon lite som igår när buffan kom. men hemvägen gick jättebra då jag gick iväg typ 5 min innan emelie då jag frös som en gris :)
idag vart vi blåa :) kraftschabrak och skrittäcke och equiline huva. samt blåa lindor från gamla lagret :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: