06.17

2010-04-24 / 06:27:59
e ju inte riktigt klokt att jag vaknar kl 6 på morgonen på en lördag, herregud.
har ju dock vart sjuk sen i onsdags o känner mig fortfarande inte riktigt bra i halsen, men sen så brukar ju det alltid va sämre på morgonen när man inte har användt halsen på hela natten.
har iaf bestämmt att jag ska va frisk tills i eftermiddag ! för då kommer Amanda :D o antingen så blir det kåken är i nässjö, om jag inte blir sämre, o det ska jag fan inte bli! annars blire väl filmkväll elr ngt gissar jag på :)

Men blir iaf att ligga här i sängen ett tag till för än orkar jag inte gå upp ;) o sen blire ju o äta frukost o sen städa lite tills amanda kommer ^^ (behöver jag ens säga till dom som känner mig att mitt rum är stökigt? :P)

Sen så e ju mamma i helsingborg elr vare nu va i helgen, så är ensam hemma, tkr inte om att va ensam hemma när man är just ensam hemma. allt känns så konstigt då, när man vet att mamma inte kommer hem sen på eftermiddagen. o sen när jag e sjuk med gör ju lixom inte saken speciellt bättre.


aja, nu ska jag sluta skriva, måste sova.
o jag uppdaterar så ofta jag kan, orkar och kommer ihåg.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: