Visdomstand

2010-12-07 / 21:34:45
Ja som rubriken säger så är min visdomstand på väg upp. igen. 3a eller 4e gången den e på G nu utan att lyckas komma upp. Känns ju bra. Not.

Ska även ut o hälsa på nya hästen imån eller på torsdag hade jag tänk.
Kan typ inte vänta tills jag får komma upp i sadlen igen, men det lär ju ta ett tag..

funderar även på o byta header, när jag nu orkar.  om nån vill får ni gärna göra en åt mig, då jag suger på det själv :P done! vet dock inte om jag e så nöjd, den blev en snabbis typ

aja, ska dejta kudden nu då.
bye.
Kommentarer!
Postat av: Emily

sv: Men hästen är ju ingen "grej" haha ^^

Kommenterat - 2011-01-19 / 12:45:51  | URL - http://memily.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hej Kajsa!

Inte riktigt ALLA för vi är ju väldigt många tjejer som bloggar idag eller hur?

Sen beror det inte BARA på hur pass "känd" eller "stor" bloggen är - utan de handlar också om hur väl man skriver, insidan räknas ju också eller hur? :) "vi" mindre bloggar syns också.

Mvh

/ Eleonor

Kommenterat - 2011-02-26 / 11:10:56  | URL - http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Reining Ryttare

Nu är vinnarna dragna i utlottningen av goodiebagsen, gå in på min blogg och kolla om du vann!



Tack för att du deltog i utlottningen och håll koll efter flera tävlingar på bloggen



MVH Frida

Kommenterat - 2011-03-14 / 20:07:41  | URL - http://fridaviktorssons.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: