Godmorgon !

2010-05-23 / 07:32:43
Idag är det stallet som gäller igen då, har varit därute både fredag och lördag så jag e typ rätt död nu. har typ träningvärk i högra ryggmusklen :P
dock så måste jag typ åka ut idag, för det är klubbhoppning idag o jag har sagt att jag kan vara funktionär, o då kan jag ju inte dyka upp bar för lite träningvärk ! det går ju som sagt över ;)
och ju mer jag är där ute desto mer får jag ju rida, förhoppningsvis.. skulle fått rida igår om det var någon som hade avbokat eller inte dök upp, men det var det inte, inte på dom stora hästarna eller på D-ponnyrna iaf. var bara, maxim, billy och nån mer jag inte kommer på namnet på för tillfället :P o dom e små a- och b- ponnysar o det kan jag ju inte rida på :P

men iaf, har då varit där ute hela helgen, blir nog förmodligen hela dagen idag, o sen ska jag ut dit imån med kl 14.00 för har studiedag då! men hon tyckte jag skulle jobba på eftermiddagen/kvällen ist för typ hela dagen. men det e väl bra på ett sätt för då får jag ju sovmorgon ;)

men nu ska jag ta o käka frukost!
cya, puss!



har ännu inga bilder från Lövhult, så det blir en på Mysak från Kyrkekvarn istället!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: