Ojoj.

2010-05-20 / 20:43:42
var ett tag sen sist nu, inte meningen *kära läsare* :P

har hänt lite nytt sen dess, fått jobb på nässjö ridskolan som stallvärdinna bland annat :) första arbetsdagen är imorgon! (fredag).
Ska bli riktigt kul o jag längtar satan!
Var där ute igår, onsdag, och träffade ridlärarna och hästarna och en del elever, fick arbetsuppgifter, vilka dagar och tider jag skulle vara där osv. måndag, onsdag, fredag och en del helger. måndagar och fredagar är viktigast, men onsdagar blir det nog också eftersom att jag slutar så tidigt! fick iaf också borsta lite o sånt med när jag var där i väntan på mamma.
Ska iaf bli sjukt kul att jobba där ute!



Sen så vill jag bara säga att jag inte har en jävla aning om hur jag ska klara av hela sommarlovet utan min man ;o
Seriöst, du förgyller mina dagar, det är du som gör att jag har roligt i skolan, du som gör att jag orkar o du som får mig att vilja gå upp på morgonen.
Vet att allting mellan oss egentligen bara är på skojj, allt vi gör är bara skojj :P
O jag har inte en aning om hur du egentligen känner för mig, för du ger ut så olika signaler beroende på om vi är irl eller om vi är ifrån varandra. Men jag vet vad jag känner, sen så är det väl bara att vänta och se antar jag..
Kommentarer!
Postat av: Matilda

Roligt att du ska jobba där =)

Jag rider där också :P

Kommenterat - 2010-05-21 / 09:08:43  | URL - http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Kajsa

japp =)

jaså :P vilken dag är det du rider ? =)

Kommenterat - 2010-05-21 / 10:09:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: