Godmorgon !

2010-09-26 / 11:16:33
gomorron gomorron, ny dag idag, söndag. vilket betyder slappa, sova, städa o mova sitt ass till mamma.
kollar för tillfället på filmen the lake house. kan slänga upp trailern i slutet av inlägget. hade oxå tänkt o kolla på the pirates of the caribbean filmerna sen. blir lite sugen på det nu när jag fått nån grej för johnny depp, han e ju så jäääääääääävla snygg! så typ kollar på alla filmer jag har o kan få ta i som han spelar i xD  förutom den som jag kollar på nu då, men har för mig att jag såg den filmen på nåns blogg, kommer dock inte ihåg vems, men  vet att jag tyckte filmen verkade intressant iaf. o det är den med, e faktiskt ganska bra det jag har tittat på den vilket är 42 min o 51 sekunder haha xD

men iaf, ska nog kolla klart nu, slänger bara upp trailern med. får se om det dyker upp nåt mer inlägg idag, blev ju så många igår haha ;p
aja, pusshajj.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: