Mygg..

2010-09-25 / 19:49:00
Hela jag e fan myggbiten, kliar fan överallt! e nackdelen med att va i stallet, såfort solen börjar gå ner o det blir lite kallare så kommer alla dessa jävla mygg o knott. har fan t.o.m. ett bett på foten, hur fan dom nu har lyckats bita mig där.
Så jag typ ligger här o blir galen för det slutar fan inte klia :@

aja, fick iaf nyss ett väldigt oväntat samtal, från Jimmy! har inte setts sen början av sommaren, o kontakten sen dess har ju inte vart så regelbunden, o nu så ringde han bara helt plötsligt typ bara för o småprata :) så det var en positiv överaskning :)

kanske skulle ta o skriva lite om min dag med, nu när det verkar som att jag har satt igång o blogg igen.
var som sagt tävlingar i stallet idag, var där ute ca halv 9, mockade, kollade in banan o fixade till den lite, gick runt o frågade alla som skulle hoppa 50cm om dom ville ha bakbommen på oxrarna upplagda eller nedlagda, fixade banan igen. tog emot lite anmälningar osv, lite allmänt pyssel typ. kl 10 började tävlingen, ca. installerade mig på banan, eftersom jag agerade banchef typ, med kicki som medhjälpare typ. tävlingen rullade typ skitbra, o vann det gjorde sanna o leila. efter tävlingen hjälpte jag ellinor o ta in hästar, sen åkte jag till mamma o duschade o åt, åkte hem till pappa, o har suttit här sen dess typ, har även ätit revbensspjell ikväll, jävligt gott må jag säga!
så det var väl min dag .

så ska ta o smaska i mig lite ostbollar o se om jag hittar nån bra film o se på, sen lär jag väl somna som vanligt ;p
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: