Träningsfreak

2012-01-19 / 19:25:43
Precis som rubriken lyder så ska jag bli ett träningsfreak. Ska gå ner i vikt o bli vältränad och allmänt fit. Kommer såklart ta tid. Men jag har ju inte brottom precis. blir powerwalks och träning på hemmagymmet första halvåret då jag inte har råd med ett gymkort innan jag skaffat ett jobb. Så blir mest fokus på kondition och gå ner i vikt först. Sen kommer musklerna.
Vad jag helt plötsligt har fått detta ifrån? Jo, från självaste Mikael Hollsten aka Prime i Gladiatorerna. Gick in på hans blogg, aldrigvila.se , och sån insperationsbomb jag fick. Har även kommit till insting att jag MÅSTE börja träna för att komma tillbaka till den nivån jag var i i ridningen innan jag tog mitt uppehåll, och framförallt för att ORKA rida Bina ett helt pass så hon blir trött och inte jag. Jag har ju verkligen noll kondion, och hon har all typ. Sen så tror jag min sits och framför allt mina skänklar sätter sig bättre om jag blir mer vältränad.
Men iaf, jag ska iaf försöka gå ut och gå 2 gånger om dagen, och ä jag hos pappa så köra på gymmet efter det med. har även börjat med omega 3 tillskott. ska börja med proteiner med såfort jag får pengar. har funderat på nånting som gör att man får mer energi och blir piggare, samt nånting för att öka fett förbränningen. men det beror ju på vad det kostar, måste ju tänka på sånt när man fortfarande studerar..
imorgon hade jag iaf tänkt o ta en pw på morgonen, sedan rida på eftermiddagen och kanske en lite lättare promenad bara på kvällen om jag inte har något annat för mig.
men ska nog ta o sluta skriva nu, blev lite mycket såg jag ;p men ni får ha det så bra om det nu är någon som läser, pusshej !
Kommentarer!
Postat av: Mikaela

Du kan följa med mig oh gå ut och gå :p



Kommenterat - 2012-01-19 / 22:43:11  | URL - http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gick de bra? ;)

Kommenterat - 2012-02-07 / 20:27:43  | URL - http://emelievilhelmsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: